donderdag 29 augustus 2013

Hoi!

Hoi leuk dat jullie mijn blog lezen! Deze blog gaat geheel over fashion en mode. Meiden dingen dus!
Maar ook veel over nail art. Op youtube staat een super vette video van een meisje met super coole nail art maar hij is zo makkelijk! Ik doe het nog niet zo lang en iedereen dacht opeens dat ik een prof was!
Hier onderin staat een filmpje. Ik heb al een andere blog gehad maar kreeg nooit reacties. Ik hoop nu van wel. Ik ga het ook veel over kleding hebben. Ik ben zelf gek op lekker gekleurde en aparte dingetjes. Maar af en toe een trainingsbroek met een vest is ook wel fijn. :) Ik ga nu naar de eerste klas en ben best zenuwachtig. Ik ben een beetje apart, ik wil mezelf zijn maar soms is dat zo moeilijk. Op mijn blog ben ik helemaal mezelf. ;) Ik ga ook tips geven over van alles en nog wat. Hier alvast de eerste: Be Yourself, en Be Brave! (wees jezelf en wees dapper)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten